Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan Buat Semua Kwn2 Ku Dan Yang Tersayang...

Assalamualaikum warahmatullahhiwabarakatuh......
Apa khabar smua???aku harap korang2 smua sihat serta ceria yer smua...Korang dh ready blom na puasa esok ni???mknan nk sahur dh standby blom???lau blom standby cepat2 la standby..hak33..So di mlm ini aku ingin mengucapkan slamat berpuasa dan slamat mnyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak kepada kwn2 serta insan2 trsyang...aku harap puasa tahun ni kita smua akan mndapat lebih kberkatan srta mndapat lebih keredhaan di sisi Allah S.W.T...^_^...




 Yela bkn susah aku rasa bg kita smua nk menunaikan ibadah wajib ni...smua syaitan2 laknatullah telah dirantai di bulan puasa ni...jd yg mana prangai masih mcm ______ mngkin dia 2 lah kot syaitan..haha33...syaitan ni bila dh mnguasai dri kita,mmng hati kita akan jd keras,beku, n kotor...


 Jadi aku harap untuk mngelakkan diri kita ni trbawak2 dngan prangai syaitan di bulan puasa ni mrilah kita smua bnyak2 mngamalkan mmbaca Al-Quran serta bnyakkan brzikir...Skaligus dpat menaikkan bonus di akhirat nnti...
So slamat brpuasa smua yer...Abah,ma,sygku,kwn2ku slamat brpuasa yer..Sayanggggg korang smuaaa...MMuuuaaahhh5!!!...^_^

No comments:

Post a Comment